?

Log in

No account? Create an account
OMFG, this scared the shit out of me! - Robot Skeleton Army Minion #1983
Links My Deviant Art / My del.icio.us / My Facebook / My Twitter / Weather Bug / Craig Ferguson's Twitter / CNN August 2015
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Wed, May. 3rd, 2006 07:26 pm
OMFG, this scared the shit out of me!

Current Mood: scared scared

12CommentReply

box_of_sorrows
Box Of Sorrows
Thu, May. 4th, 2006 09:21 am (UTC)

what is it? I'm at work, got to just above the chest of a woman and thought it might not be something the bosses would be keen on so I closed the window! lol..

ps - Happy Star Wars Day ;-)


ReplyThread
witherwings7
witherwings7
Agent 27
Thu, May. 4th, 2006 09:24 am (UTC)

I really can't tell you since it'll ruin the scariness. Watch it when you get home and I promise it isn't X rated ;)


ReplyThread Parent
box_of_sorrows
Box Of Sorrows
Thu, May. 4th, 2006 09:27 am (UTC)

Ohh don't worry, on the chance that it is a naked lady I was going to look at home anyway! lol 8-)


ReplyThread Parent
witherwings7
witherwings7
Agent 27
Thu, May. 4th, 2006 09:29 am (UTC)
*insert hot boy icon*

Just so you know, that's Jessica Alba (if you've seen Idle Hands, she's the girl) and she was in a FOX show called Dark Wing (I think). Not well known over the pond probably ;p


ReplyThread Parent
box_of_sorrows
Box Of Sorrows
Thu, May. 4th, 2006 07:55 pm (UTC)
Re: *insert hot boy icon*

Finally watched it, what's the deal it's just a woman with PMS??

*runs for cover!*


ReplyThread Parent
witherwings7
witherwings7
Agent 27
Wed, May. 10th, 2006 03:40 am (UTC)
Re: *insert hot boy icon*

I just saw this comment, probably in the spam folder! *runs after you with a rolling pin*
I think it's from Evil Dead actually ;)


ReplyThread Parent
mayushi
mayushi
mayushi
Thu, May. 4th, 2006 03:22 pm (UTC)

GAH! *hides under the carpet*


ReplyThread
bellelvsbeast
bellelvsbeast
Officer Kelli
Wed, May. 10th, 2006 03:22 am (UTC)

I was too afraid to look...does something jump out? Please tell me! :(


ReplyThread
witherwings7
witherwings7
Agent 27
Wed, May. 10th, 2006 03:39 am (UTC)

It's a photo of Jessica Alba. It goes slowly in loading and it looks like it's gonna show her nekkid but then this scary face comes up and starts screaming! It's from one of the horror movies but I can't place it...maybe Evil Dead


ReplyThread Parent
bellelvsbeast
bellelvsbeast
Officer Kelli
Wed, May. 10th, 2006 03:57 am (UTC)

Hmmmm...are you sure it isn't the Exorcist chick? They usually use that for the weird scary pic things...
Evil Dead is not scary...haha! It was the funniest scary movie...


ReplyThread Parent
witherwings7
witherwings7
Agent 27
Wed, May. 10th, 2006 04:11 am (UTC)

It could be but I don't think it is for some reason. Oh, Evil Dead isn't scary I love it!


ReplyThread Parent
bellelvsbeast
bellelvsbeast
Officer Kelli
Wed, May. 10th, 2006 04:14 am (UTC)

I don't care who it is, I am NOT looking...;P


ReplyThread Parent