?

Log in

No account? Create an account
Dead men tell no tales! - Robot Skeleton Army Minion #1983
Links My Deviant Art / My del.icio.us / My Facebook / My Twitter / Weather Bug / Craig Ferguson's Twitter / CNN August 2015
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Sat, Apr. 1st, 2006 01:15 am
Dead men tell no tales!

A bunch of ratties are at the W. Los Angeles Animal Shelter
I really want to change my damn LJ name! I think I want something hippogriff related in it. I love Buckbeak! Maybe Witherwings? Bah, it's taken already

The Livejournal homepage is scaring me, yet making me giggle.


You are a

Social Liberal
(61% permissive)

and an...

Economic Liberal
(18% permissive)

You are best described as a:

Socialist




Link: The Politics Test on Ok Cupid
Also: The OkCupid Dating Persona Test

Yeah, this makes sense. I am liberal but also o





How Stereotypical You Are...
The Generic Teenager Stereotype
Do you drink [alcohol]?:Yes
Do you party a lot? How often?:Never
Do you use drugs for recreational purposes?:No way!
How often do you use the word like in an average hour?:I don't know how many times, more then I'd like to
Do you skip classes? How often?:Yes, when I'm sick or feeling really pissy. So about....3 times a semester
Do you have casual sex? Protected?:I'm a virgin thanks
Do you steal?:I did, not alot but I did
Do you wear inappropriate clothing?:Nope, the most inappropriate clothing I wear are shirts that have some colorful slogans on them
Do you drool over celebrities?:Hahahaha only one celebrity!
Do you watch a lot of TV?:I haven't watched tv in at least six months.
Do you ever watch the News?:Yes, when I had tv I watched the news. Now I read the headlines in the papers or online
Do you even care about world issues?:Yes, very much actually.
Do you read books often?:I'm addicted to books, I lose myself in the world of literature
Are you failing a lot of your classes?:Nah
Do you spend most of your time with your friends?:Nope, I'd like to spend more time with my friends but they either live out of state or I just can't make the time to get over to their houses enough.
Do you smoke cigarettes?:Ick, no way! Never have, never will.
Do you hang out a lot in malls, or at Seven Elevens?:I only go to malls if there's something to buy there and only go to 7-11 to get a Slurpee
Do you often find yourself with a crush on someone?:Nah, I haven't had a major crush in years. I have one now but it's the first in many years ;)
Do you cuss a lot?:Not alot but I do curse.
Are you desperate to fit in?:Nope
Are you intelligent?:I'd like to think so.
The Goth Stereotype
Black lipstick?:Yeah, in the seventh grade
Black eyeliner?:Nope
Black eyeshadow?:Nope
Black trenchcoat?:Haha I do have a black trenchcoat but it isn't 'gothic' looking
Black boots?:I have Doc Martins but I rarely wear them. I also have black rain boots that I wear in the rain ;)
Black fishnets?:I had purple fishnets once!
Black nail polish?:Nope, I don't wear any nailpolish actually. I went through a phase where I wore green, blue, silver, orange, etc.
Cigarettes?:Nope
Heavy metal music?:Um, I listen to a little Korn and Metellica and a few other bands, not real fond of it though
Marilyn Manson?:I used to like him, actually saw him in concert. Now I think he's a douchebag
Kittie?:Ick, somebody I hate likes that group so I made a point to not listen to them. Immature huh?
Cradle of Filth?:wah?
Constant frown and perpetual angst?:Isn't that more along the lines of 'emo'? I do frown alot and my 'angst' is normal stress thanks!
Do you like to be seen as:as what?
Are you an intellectual?:I think I'm fairly intellectual with a bit of an immature streak
An atheist?:Nah, I'm agnostic but not atheist
Horrible home life?:No, my brother is a prick but my home life isn't bad
Hopelessly depressed?:Depressed yes. Hopelessly depressed no
Suffering with suicidal idealations?:Nope
Self-mutilation?:Does over-eating count?
The Punk Stereotype
Plaid?:Haha I don't mind plaid. Stupid to call it 'punk' though...or grunge for that mattter
Big black boots?:Again, I have Docs' but I rarely wear them.
Mohawk?:I wanted one as a kid
Excessive piercings? [Especially facial]:Nope, I don't even have ear piercings anymore
Loud, confident and opinionated?:I'm loud and opinionated but not real confindent
Wild hair colors?:I once dyed my hair blue. It was a disaster
NOFX?:EW!
Rancid?:Yes, I like them
Well versed on political scandals and outrages?:LOL! Well I follow up on what our president does
A:A?
The Jock Sterotype
What's your IQ?:98 according to my mom
Do you watch a lot of sports?:I watch the Olympics (both summer and winter), fending, XGames (somtimes), Quidditch (snort), and I watch football (soccar)
Play a lot of sports?:I play football sometimes (soccar). I'd like to learn how to fence
Talk a lot about sports?:Nope
Do you do anything, really, but think about sports?:Please see above
Are you arrogant?:I can be on some things but mostly I'm not
Are you a male or female whore?:O.o I am no whore thanks!
Are you homophobic?:No way and how does being a jock make you homophobic? Stupid survey
Do you tease other people a lot because you want to seem confident?:*rolls eyes*
But really you're a quivering mass of insecurity?:I am :)
Boobs = yes?:I have boobs!
Parties = yes?:No thanks
Dropping out of high school and flipping burgers = yes?:nope
The Girl Stereotype
Do you spend a lot of time on your appearence?:Nope!
Have you ever been on a diet?:Yeah, they don't work for me. I just watch what I eat
How much did you lose?:30 pounds and I gained it back
Was it not so much a diet as it was an eating disorder?:Nope, it was a diet
Make yourself throw up?:Hahaha I did when I was like...3 to get attention. Stuck my finger down my throat when we had company. I was a little devil >:)
Make-up?:Rarely
Low-cut tops?:Sometimes, if it flatters my body which is rare
How big are your boobies? [Cup size]:boobies!? Too big...like 46 DD and when I lose weight I want them down to a D
Do you flip your hair when you talk, even if you don't realize it?:I don't think I do..
Giggle a lot?:Yes actually ^_~
What's the deal with boys?:Boys? Boys are okay, now men....
Thongs?:Nope
Pretty bras?:Nope, sports bras mostly
YM, Teen, Cosmo, et al?:Hahaha when I was a tween I read them. I actually bought a YM a few months ago cause it had a pinup of Dan R and I'm really lame
Who's the weaker sex?:Depends on the person really. Both men and women can be weak or strong
Are you a feminist?:Yeah, but not a radical one
Do you think Brad Pitt is hot?:I did, now not so much. He is hot in Interview...and Legends though
How often do you shave your legs?:Not enough, I wear pants so you can't see my legs. I need to shave them actually...
How about your armpits?:More often then my legs ;)
Are you emotional?:Yes
Especially when on your period?:A little extra emotional yes
This Or That [Oh, that old coconut.]
Originality or Acceptance?:I don't care really. I'm just me
Independence or Companionship?:A bit of both
Stability or Freedom?:See above
Personal or Interpersonal?:hmm...personal I think
Introvert or Extrovert?:A bit of both, a bit more extrovert though
Popularity or Isolation?:Isolation actually
Unique or Loved?:Loved but I'd like to think I could be unique and loved
Understood or Individual?:Understood, not many people really and truly understand me
You or Them?:Them! Shoot the antennae!
Take this survey | Find more surveys
You've been totally Bzoink*d


Honorary Brit.
You scored 81 Diversity, 80 Convenience, and 59 Humour!
Well done, full marks in all catagories, just how high of an accolade this title is is entirely up to you.



My test tracked 3 variables How you compared to other people your age and gender:
free online datingfree online dating
You scored higher than 44% on Diversity
free online datingfree online dating
You scored higher than 50% on Convenience
free online datingfree online dating
You scored higher than 27% on Humour
Link: The could you live in England Test written by Ollie1981 on OkCupid Free Online Dating, home of the 32-Type Dating Test

This makes me smile ;)

Hermione
Quills down! You scored 95%!

You know damn near every word of every book. You are among the
brightest witches (or wizards) of your age, and you will go far. Just
watch out you don't get points off for being an insufferable
know-it-all.



My test tracked 2 variables How you compared to other people your age and gender:
free online datingfree online dating
You scored higher than 85% on potterpoints
free online datingfree online dating
You scored higher than 76% on RandHness
Link: The Harry Potter Test written by dantesian on Ok Cupid, home of the 32-Type Dating Test

Bwahahahaha

Expert
You scored 94% Recognition!

It looks like we have quite the expert here...you must have a lot of
world knowledge or perhaps have travelled a fair bit. Very impressive!
Since you recognized nearly every place, I trust you enjoyed the sites.
Here is a shot of one of my favourites - the Parliament Building in
Budapest, Hungary. If you had fun, please rate my test!



My test tracked 1 variable How you compared to other people your age and gender:
free online datingfree online dating
You scored higher than 93% on Recognition
Link: The Around the World in 80 Seconds Test written by thinkandcome on Ok Cupid, home of the 32-Type Dating Test

Cool!

Sirius Black
You scored 75% knowledge and 75% obsession!
"This is how it is -- this is why you're not in the Order -- you don't understand -- there are things worth dying for!"


You are walking a thin line! Your knowledge of the
wizarding world is higher than average, but you are so obsessed with
Potter and friends that you may do something dangerous in haste. It
could just be that you've been cooped up too long with no one to talk
to but a nasty old elf and a hippogriff. If that is the case, catch the
Knight Bus to Hogsmeade for a little R & R. If this is impossible,
brew some Invigoration Draught and try to think about something else
for a change. At this rate, you'll end up losing your bloody mind
before long!




My test tracked 2 variables How you compared to other people your age and gender:
free online datingfree online dating
You scored higher than 60% on knowledge
free online datingfree online dating
You scored higher than 78% on obsession
Link: The Harry Potter Obsessed Test written by ack_attack on Ok Cupid, home of the 32-Type Dating Test

Yah I took two HP quizzes, just look at the results for this one? ;D

Love Machine
Yippe-kay-yay! You scored 96%!

Good news, everyone! You have completed the test!
You are a hot stud, whether you're infested with parasites or not. Your
mighty knowledge and button-clicking precision will lead you to saving
the world someday, and hopefully not on a Scooty-Puff, Jr. Congrats.
Watching every single episode in order has paid off, and you can rest
assured that your holophoner skills won't quit when it counts.



My test tracked 1 variable How you compared to other people your age and gender:
free online datingfree online dating
You scored higher than 93% on bendersnacks
Link: The Futurama Trivia Test written by ms_zoidberg on Ok Cupid, home of the 32-Type Dating Test

Tags: ,
Current Location: at my desk
Current Mood: indifferent I have to pee x_x
Current Music: We Are One:::LKII:::SP

1CommentReply

machina
.
Sat, Apr. 1st, 2006 06:02 pm (UTC)

too bad all the female rats are probably knocked up.


ReplyThread